YENİ YILIN YASTIKLARI







4 yorum:

  1. yeni bir dergi çıkarmak içn şuan her şey bitmiş ama malesef dağıtım masrafını karşılıcak param olmadığından saçlarımı kesmek üzereyken bu blogu gördüm. Bayıldım. Ben de reklam sektöründen geldim, gidiyorum :) biryerlere. Bir gun hassaten tanışmayı çok isterim. Ayrıca inşallah dergi çıkarsa da sizinle haber ve tanıtım yapmayı çok isterim. Yolunuzda başarılar bu samimi ve tatlı işler eminim bir yerlere gelecek:) amin :) kezban-kezi de denebilir :)

    YanıtlaSil
  2. Güzel sözleriniz için teşekkürler.
    Umarım en kısa zamanda derginizi çıkarırsınız.
    Hayatta her şey mümkün.

    sevgiler,

    Manifatura

    YanıtlaSil
  3. Merhabalar,

    Yastıkların adet fiyatı mı 50+ kdv???

    YanıtlaSil
  4. merhaba

    Evet. Yastıklarımızın adet fiyatı 50 TL+kdv'dir. Bilginize

    YanıtlaSil